Πολιτική Επιστροφών

Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με την ποιότητα των προϊόντων μας και με την αγορά σας. Κάθε παρατήρησή σας μας κάνει καλύτερους. Στην προσπάθεια μας λοιπόν να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας στα προϊόντα που επιλέγουν από το Crool E-Shop, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής σε όλα τα προϊόντα. Οι πελάτες μας μπορούν να ζητήσουν την αντικατάσταση των προϊόντων ή την πλήρη επιστροφή χρημάτων μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων (με βάση τα έγγραφα παραλαβής) με την προϋπόθεση ότι αυτά τηρούν όλους τους Όρους Επιστροφής που αναφέρονται παρακάτω. Δεν μπορεί να επιστραφεί το κόστος των μεταφορικών παρά μόνον η αξία των προϊόντων. Τα έξοδα για την επιστροφή ενός μη ελαττωματικού προϊόντος ή την ανταλλαγή του με ένα άλλο τα αναλαμβάνει ο πελάτης. Τα έξοδα για την επιστροφή και αντικατάσταση ενός ελαττωματικού προϊόντος τα αναλαμβάνει το Crool E-Shop.

 

Διαδικασία Επιστροφής

Η διαδικασία επιστροφής ή ανταλλαγής είναι η εξής: Για την επιστροφή ή ανταλλαγή προϊόντος(ων), θα πρέπει να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφών και να την τοποθετήσετε μέσα στο πακέτο με το προϊόν(τα) που θέλετε να επιστρέψετε. Το Crool E-Shop διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές/ανταλλαγές προϊόντων τα οποία δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους Όρους της Πολιτικής Επιστροφών που αναφέρονται πιο κάτω. Α) Επιστροφή Ελαττωματικού Προϊόντος Επιστροφή ελαττωματικού(ών) προϊόντος(ων) γίνεται μόνο μετά από επικοινωνία με το Crool E-Shop ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
  • ΒΗΜΑ 1: Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail (e-aftersales@crool.gr) ή τηλεφωνικώς (+30 210 2710639/40) για να εγκριθεί η επιστροφή σας.
  • ΒΗΜΑ 2: Μόλις το Crool E-Shop εγκρίνει την επιστροφή ή ανταλλαγή του προϊόντος(ων) σας θα σας δώσει έναν Κωδικό, τον οποίο θα πρέπει να συμπληρώσετε στο πεδίο Κωδικός Επιστροφής της Φόρμας Επιστροφών.
  • ΒΗΜΑ 3: Η επιστροφή ελαττωματικού(ών) προϊόντος(ων) γίνεται μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής για τους πελάτες μας στην Ελλάδα και μέσω της UPS για τους πελάτες μας στο εξωτερικό. Τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από το Crool E-Shop. Για να γίνει η αποστολή χωρίς χρέωση χρειάζεστε τον Κωδικό Επιστροφής που περιγράφεται στο ΒΗΜΑ 2.
  • ΒΗΜΑ 4: Στο πίσω μέρος της απόδειξής σας θα βρείτε τη Φόρμα Επιστροφών, την οποία θα πρέπει να συμπληρώσετε και να την επιστρέψετε μαζί με το πακέτο σας.
Β) Επιστροφή μη Ελαττωματικού Προϊόντος ή Ανταλλαγή Προϊόντος Επιστροφή ή ανταλλαγή γίνεται μόνο μετά από επικοινωνία με το Crool E-Shop ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
  • ΒΗΜΑ 1: Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail (e-aftersales@crool.gr) ή τηλεφωνικώς (+30 210 2710639/40) για να εγκριθεί η επιστροφή σας.
  • ΒΗΜΑ 2: Μόλις το Crool E-Shop εγκρίνει την επιστροφή ή ανταλλαγή του προϊόντος(ων) σας θα σας δώσει έναν Κωδικό, τον οποίο θα πρέπει να συμπληρώσετε στο πεδίο Κωδικός Επιστροφής της Φόρμας Επιστροφών.
  • ΒΗΜΑ 3: Παρακαλούμε αποστείλετε το πακέτο σας χρησιμοποιώντας μια προπληρωμένη, εγγυημένη και ανιχνεύσιμη μέθοδο για να εξασφαλίσετε την ασφαλή και με αποδεικτικά έγγραφα παράδοση στο Crool E-Shop.
  • ΒΗΜΑ 4: Στο πίσω μέρος της απόδειξής σας θα βρείτε τη Φόρμα Επιστροφών, την οποία θα πρέπει να συμπληρώσετε και να την επιστρέψετε μαζί με το πακέτο σας.

 

Όροι Επιστροφής

Οι πιο κάτω όροι πρέπει να πληρούνται υποχρεωτικά στο σύνολό τους για την επιστροφή των προϊόντων στο Crool E-Shop: Η αίτηση επιστροφής/ανταλλαγής να μην υπερβαίνει τις 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης με βάση τα έγγραφα παραλαβής. Όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να παραλαμβάνονται από εμάς στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε (χωρίς σημάδια φθοράς ή λερώματα) και σε κατάσταση επαναπώλησης. Το προϊόν πρέπει να φέρει όλες τις ετικέτες και τα συνοδευτικά καρτελάκια που είχε χωρίς αυτά να είναι σχισμένα. Όταν παραλάβετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, αναγνωρίζουμε ότι θα θελήσετε να τα δοκιμάσετε για να επιβεβαιώσετε ότι σας κάνουν. Μερικά από τα προϊόντα μας έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, παρακαλούμε όταν δοκιμάζετε αυτά τα προϊόντα, να φοράτε από κάτω εσώρουχα κατά την δοκιμή τους. Εάν το προϊόν και η διαδικασία επιστροφής πληρούν όλα τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε είτε να αποστείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς και θα σας επιστρέφουμε πίσω τα χρήματά σας ή θα σας το αλλάξουμε με κάποιο άλλο προϊόν επιλογής σας. Σε περίπτωση διαφορετική με τα παραπάνω το Crool E-Shop διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχθεί την επιστροφή. Ο πελάτης έχει πάντα την απόλυτη ευθύνη της αποστολής του προϊόντος στη διεύθυνσή μας που αναγράφεται στη Φόρμα Επιστροφών, καθώς το Crool E-Shop ως παραλήπτης δεν είναι δυνατό να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας. Επισημαίνουμε ότι διατηρείτε εσείς την ευθύνη να φθάσουν τα επιστρεφόμενα είδη σε εμάς. Για τον λόγο αυτό, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε τη Γενική Ταχυδρομική αν είστε κάτοικος Ελλάδας και τη UPS αν είστε κάτοικος εξωτερικού. Το Crool E-Shop δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται κατά τη διάρκεια της επιστροφής. Παρακαλούμε δώστε μας 10 εργάσιμες ημέρες (από την ημέρα άφιξης του προϊόντος στην εταιρεία μας) για την παραλαβή και προώθηση της επιστροφής σας.

 

» Κατεβάστε τη Φόρμα Επιστροφών (pdf)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ